Menu

Dodacie lehoty

U každého tovaru je osobitne uvedené, či je tovar skladom alebo do akej doby daný tovar expedujeme, tj. odovzdávame balík prepravnej spoločnosti. U tovaru, ktorý nie je možné momentálne objednať, je uvedené "Tovar nie je skladom".

Tovar, ktorý je skladom, expedujeme (odovzdávame prepravnej spoločnosti) zvyčajne na druhý pracovný deň po prijatí objednávky, najneskôr však do 3 pracovných dní.

Objednávku nerozdeľujeme, pokiaľ si objednáte niekoľko druhov tovarov, z ktorých má každý inú dodaciu lehotu, tovar je expedovaný spoločne po naskladnení všetkých tovarových položiek z objednávky, najneskôr v termíne expedície tovaru s najdlhšou dodacou lehotou.

V prípade platby predom prevodom na náš bankový účet, odosielame tovar až po prijatí platby od Vás. Údaje potrebné k platbe zasielame najneskôr na druhý pracovný deň po prijatí Vašej objednávky. V prípade platby bankovým prevodom sa teda doba odoslania predĺži o čas, kým Vám pošleme údaje potrebné k platbe, kým zaplatíte a kým nám príde Vaša platba na účet.  

Doba dostupnosti, ktorá je uvedená u jednotlivých položiek tovaru je určená z našej skúsenosti s rýchlosťou dodania tovaru od našich dodávateľov. Pokiaľ sa chcete bližšie informovať o dobe dodania tovaru, informujte sa na tel. čísle: Monika Dankovičová - 0908 419 618.

V prípade, ak by sa dodacia lehota mala predĺžiť, než je avizované, budeme Vás o tejto skutočnosti bezodkladne informovať.  Ak nebudete súhlasiť s predĺženou dodacou lehotou, máte právo objednávku zrušiť alebo zmeniť. V prípade, že ste už úplne alebo zčasti uhradili kúpnu cenu a objednávku zrušíte, bude Vám prijatá platba vrátená spôsobom, ktorým došlo k úhrade alebo spôsobom ktorý si zvolíte a to do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

Expedovanie tovaru sa môže predĺžiť z nasledovných dôvodov: tovar nie je momentálne na sklade, tovar nemá výrobca, príp. distribútor aktuálne na sklade, zasiahla vyššia moc – napr. balík sa stratil pri doprave k nám, bol nám dodaný iný tovar, než bol objednaný, atď.

O odoslaní tovaru ste vždy informovaný e-mailom. Väčšinou e-maily o expedovaní tovaru odosielame až vo večerných hodinách. 

Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení zásielky na pošte nebolo doručené ani do 5 pracovných dní po doručení informácie o odoslaní, kontaktujte nás (0908 419 618 - Monika Dankovičová, obchod@noseniedeti.sk.  Bližšie informácie o zásielke a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme telefonicky alebo e-mailom.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať